raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

Skaitmeninė rinkodara

Svarstote, ar galite naudoti svetainėje pateiktą turinį savo žurnalistiniame darbe? Taip, jei laikysitės žemiau pateiktų sąlygų. Svetainėje publikuojami tekstai yra informacijos šaltinis, kurį paruošėme jums.

Nusprendę cituoti mūsų naujienas įsitikinkite, kad apie tai mums pranešėte ir nurodėte informacijos šaltinį.

Jei žadate publikuoti eksperto komentarą arba eksperto straipsnio fragmentus, nepamirškite nurodyti citatos autoriaus.

Jei tam tikrą tekstą publikuojate savo svetainėje, prašome pridėti nuorodą į www.gemius.lt, o jei informaciją pateikiate spaudoje – pridėkite prierašą, kad duomenų šaltinis yra „Gemius“. Jei tekstą ketinate skelbti socialinėse medijose, nurodykite straipsnio pavadinimą ar įžangą ir pridėkite nuorodą į originalų tekstą.

Tokios pat taisyklės galioja ir mūsų infografikams, tačiau turėkite omenyje, kad šioje svetainėje pateiktos nuotraukos negali būti publikuojamos kitur.

  • Kurie reklamos formatai populiariausi?
  • Ant kokios reklamos internautai spaudžia dažniausiai?
  • Kokia reklamos dalis parodoma mobiliuosiuose įrenginiuose?
  • Kokie sektoriai labiausiai reklamuojasi internete ir turi daugiausiai kampanijų?
  • Telekomunikacijos, automobiliai ar bankai — kokia reklama internautai domisi labiausiai?
  • Kanalų persidengimas – kaip pasiekti auditoriją naudojantis skirtingais komunikacijos kanalais?
  • Kas ir kaip gali būti analizuojama internete?
  • Kaip nusistatyti reklamos internete tikslus, jų siekti ir interpretuoti rezultatus?
  • Garso ir vaizdo reklama internete — kokios tendencijos ir ateities perspektyvos?
  • Kokie konversijų didinimo metodai populiariausi?
  • Kaip kurti ir išmatuoti kliento vertę skirtinguose interneto rinkos segmentuose?

 

Pavyzdžiai:

  • Vaizdo reklama labiausiai paplitusi Ukrainoje, Lenkijoje ir Čekijoje.
  • Tradiciniai reklamos skydeliai vis dar populiariausi Rytų ir Vidurio Europoje, tačiau daugiausiai vartotojų dėmesio sulaukia reklama prieš video (preroll). 

Interneto tyrimas, kurį atlieka „Gemius“ („gemiusAudience“)

Jei jums reikia eksperto komentaro iliustruojančio pateiktus duomenis — kreipkitės, mes esame tam, kad padėtume!

Kreipkitės į mus pagalbos rengdami medžiagą apie interneto rinką arba kai norite pasikonsultuoti, kokiu būdu šie duomenys turėtų būti pateikti.