raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2017-04-14 11:04

Kovo mėnesio duomenų failas – pirmasis po tyrimo taisyklių pasikeitimo

Pirmą kartą kovo mėnesio duomenų failas išleistas pritaikant anksčiau patvirtintus „gemiusAudience“ tyrimo taisyklių punktų pakeitimus. 

Pagal vieną iš naujai įsigaliojusių „gemiusAudience“ tyrimo taisyklių punktų,  pasikeitė svetainės rubrikų sub-domenų savininkystės taisyklė, pagal kurią interneto svetainei turi priklausyti ne mažiau kaip 51 proc. interneto svetainės rubrikų sub-domenų, kad jų lankytojų srautas būtų priskirtas bendriems to domeno interneto svetainės lankomumo duomenims.

Nepaisant to, kovo mėnuo buvo palankus daugumai interneto svetainių – augo realių vartotojų skaičius, puslapių peržiūros bei svetainėje praleistas laikas.

Realių vartotojų daugėjo visose platformose

 

Kovą, pagal bendrą realių vartotojų skaičių, didžiausias augimas TOP25 svetainėse užfiksuotas naujienų portale kasvyksta.lt (19,55%). Ši svetainė ryškiausiai augo pagal visas platformas. Taip pat prie šio TOP25 svetainių sąrašo prisijungė internetinė receptų knyga lamaistas.lt  (10,19%).

Praėjusį mėnesį asmeniniais kompiuteriais naršė 1 745 395 (0,51%) realūs vartotojai, besinaudojančių telefonais daugėjo iki 1 119 467 (1,96%), planšečių vartotojų buvo 317 344 (5,39%), o visais įrenginiais praėjusį mėnesį naršė 1 886 545 realūs vartotojai (0,79%).

 

Naršantys planšetėmis internete laiko praleido daugiau

 

Kovo mėnesį, vienas internautas naršymui visais įrenginiais vidutiniškai skyrė 14 val. 14 min. (11,93%).

Labiausiai augo laikas praleistas naršant planšetėmis – 1 413 676 val. (23,30%). Kovo mėnesį naršę kompiuteriais praleido 16 5415 34 val. (10,30%), telefonais 8 913 048 val. (16,13%), visais įrenginiais  - 26 876 401 val. (12,81%).

Didžiausias TOP25 svetainių augimas, pagal laiko dalį, užfiksuotas portale kasvyksta.lt (22,58%). Taip pat, pagal šį rodiklį augo naujienų portalas lrytas.lt (16,77%) bei „išaugtų“ mažylių daiktų internetinė svetainė musumazyliai.lt (15,56%).

Primename, kad pagal „gemiusAudience“ tyrimo metodologiją, į laiko apskaitą įtraukiamos tos puslapių peržiūros, kurių trukmė vienai puslapio peržiūrai neviršija 30 min., ilgiau trunkančių puslapių peržiūrų laikas į statistiką nepatenka.

Visas svetainėse tam tikru įrenginiu naršant praleistas laikas yra prilyginamas 100%. Toliau pateikiama, kokia laiko dalis tenka konkrečiai svetainei.

 

Puslapių peržiūrų skaičius ženkliai augo daugumoje svetainių

 

Pagal puslapių peržiūras žymiai augo didžiausi Lietuvos naujienų portalai: delfi.lt (33,65%) bei lrytas.lt (33,81%). Taip pat svetainės: kasvyksta.lt (45,26%) ir diena.lt (41,81%).

Kovo mėnesį, pagal bendrą puslapių peržiūrų skaičių išaugęs naujienų portalas lrytas.lt aplenkė 15min.lt ir užsitvirtino antroje lentelės vietoje. Tam įtakos galėjo turėti įvykių gausa išsiskyręs kovo mėnuo, kai ypač daug puslapių peržiūrų buvo sugeneruota skaitant kriminalinius straipsnius.

 

Taip pat, maloniai primename, jog nuo kovo 1 d. svetainė opa.gemius.lt, kurioje galima stebėti kasdien atsinaujinančią, gemiusAudience tyrime dalyvaujančių svetainių statistiką yra vieša ir visiems prieinama (http://www.gemius.lt/visos-naujienos/tinklapis-opagemiuslt-tapo-viesu.html). 

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

analizė ir infografikas

Sektorius

Tyrimai

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį