raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-05-13 12:38

„Gemius“ tapo „IAB Europe Research Awards“ nugalėtoja antrus metus iš eilės

„Gemius“ tapo „IAB Europe Research Awards“ nugalėtoja antrus metus iš eilės

„Gemius“ pelnė apdovanojimą auditorijos tyrimų kategorijoje antrus metus iš eilės. Šiemet nugalėjo „gemiusOvernight“ metodologija, kuri leidžia duomenis apie portalų lankomumą ir auditoriją pateikti kasdien.

„IAB Europe“ apdovanojimas mums yra labai svarbus. Džiaugiamės, jog „Gemius“ šį prestižinį įvertinimą gauna jau antrus metus iš eilės. Tai rodo jog einame teisinga kryptimi – augame kartu su nuolat besikeičiančiais rinkos poreikiais bei interneto auditorijos matavimo tendencijomis. Kitas svarbus žingsnis  visas naujausias tyrimų tendencijas kuo greičiau įdiegti Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse“, kalbėjo Gryta Balserytė, regiono vadovė Baltijos šalims.

Piotr Ejdys, „Gemius“ vadovas, teigia, kad šis apdovanojimas vainikuoja daugybę sunkaus darbo metų ir džiaugiasi, kad prie tokio pripažinimo Europoje prisidėjo itin intensyvūs pastarieji trys mėnesiai, kuomet auditorijos tyrimų sprendimai pritaikyti praktikoje: „kovą mes pradėjome video reklamos internete matomumo tyrimus. Pirmosios rinkos, kuriose jie įdiegti, yra Lenkija ir Ukraina. Gegužę laimėjome konkursą tirti interneto rinką Čekijoje. Lenkijoje tuo metu įdiegėme kelis esminius sprendimus reklamos industrijai. Tarp jų yra kasdieniniai portalų lankomumo ir auditorijos duomenys, taip pat pateikiama informacija apie asmeninių kompiuterių naudojimą namuose ir darbe, bei naršymą telefonais ir planšetėmis. Be to, mes publikavome pirmuosius duomenis, kurie parodo bendrą svetainių pasiekiamumą visuose įrenginiuose,– nuveiktais darbais didžiuojasi P. Ejdys.

Nugalėtojai buvo paskelbti gegužės 12 d. Lisabonoje vykusiame renginyje „Interact Congress“. Šiemet apdovanojimuose buvo nominuoti du „Gemius“ sprendimai. Į prizą taip pat pretendavo „Home & Work Multilocation Model“ metodologija, kuri leidžia sužinoti, kaip skiriasi auditorijos įpročiai naršant namuose ir darbe.

Prieš metus „Gemius“ taip pat tapo šios kategorijos nugalėtoja. Tuomet laimėjo metodologija, leidžianti nustatyti bendrą svetainės pasiekiamumą naršant visais įrenginiais – „Behavioral Panel Synthesis“.

„IAB Europe“ tyrimų apdovanojimai organizuojami pastaruosius šešerius metus. Žiuri skelbia laimėtojus aštuoniose kategorijose.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

įvykis

Sektorius

Tyrimai

Komentaras:

Gryta Balserytė

Regiono vadovė Baltijos šalims

Gryta Balserytė žiniasklaidos ir reklamos versle dirba daugiau nei 10 metų. Nuo 2011 m. vadovauja interneto rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Gemius“ biurui Lietuvoje, nuo 2014 m. veiklos strategiją kuria Latvijos, o nuo 2015 m. ir Estijos „Gemius“ padaliniams.

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį