raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

Duomenys

Tirdami interneto auditoriją mes renkame slapukų ir naršyklių duomenis. Vėliau vystome interneto vartotojų panelę tam, kad sužinotume internautų sociodemografines charakteristikas. Mūsų tikslas yra padėti interneto rinkos dalyviams, kurie nori padaryti savo paslaugas patogesnes vartotojui — tiek turinio, tiek struktūros požiūriu.

Mes esame užtikrinti, kad teikiame globaliu mastu konkurencingas paslaugas, o pagrindiniai mūsų sėkmės faktoriai yra: inovacijos, kurios apima naujas tendencijas, metodus ir standartus, kuriuos diegiame interneto ir reklamos matavimų srityse, duomenų saugumas (mes visuomet suteikiame savo klientams visiškas nuosavybės teises į duomenis, todėl jie gali visiškai mumis pasikliauti dėl duomenų valdymo) ir lankstumas, kuris reiškia, jog savo paslaugas pritaikome konkrečios rinkos reikmėms ir galimybėms. Mūsų kompanijos pagrindas yra duomenys ir mūsų technologijos neturėtų vertės, jei jos nebūtų paremtos duomenimis, kurie suteikia kontekstą bet kuriai technologijai.